Powrót

Reklamacje

1. Zasady składania reklamacji

Dbam o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli jednak usługa lub produkt (np. Karta Podarunkowa) nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest niezgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację.

2. Termin i forma zgłoszenia

Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, najlepiej pisemnie lub drogą mailową. Zalecam zgłoszenie reklamacji niezwłocznie po zauważeniu wady.

Dane do zgłoszeń reklamacyjnych:
E-mail: pwlasniewski@gmail.com
Telefon: +48 530 788 694

3. Co powinno zawierać zgłoszenie?

  • Twoje imię i nazwisko.
  • Dane kontaktowe (e-mail, telefon).
  • Opis problemu / wady.
  • Twoje oczekiwania (np. naprawa, ponowne wykonanie usługi, zwrot części kosztów).

4. Czas rozpatrzenia

Na Twoją reklamację ustosunkuję się w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź otrzymasz tą samą drogą, którą wpłynęło zgłoszenie (zazwyczaj mailem).