Powrót
Reklamacje
1. Zasady składania reklamacji
Dbam o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli jednak usługa lub produkt (np. Karta Podarunkowa) nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest niezgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację.
2. Termin i forma zgłoszenia
Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, najlepiej pisemnie lub drogą mailową. Zalecam zgłoszenie reklamacji niezwłocznie po zauważeniu wady.
Dane do zgłoszeń reklamacyjnych:
E-mail: pwlasniewski@gmail.com
Telefon: +48 530 788 694
3. Co powinno zawierać zgłoszenie?
- Twoje imię i nazwisko.
- Dane kontaktowe (e-mail, telefon).
- Opis problemu / wady.
- Twoje oczekiwania (np. naprawa, ponowne wykonanie usługi, zwrot części kosztów).
4. Czas rozpatrzenia
Na Twoją reklamację ustosunkuję się w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź otrzymasz tą samą drogą, którą wpłynęło zgłoszenie (zazwyczaj mailem).